27-5-18

27. května 2018 v 10:24 | Cincinety
váha: 65,3- to snáď nie je možné!!!

Po nieoľkých dňoch prežeru a lenivosti (zas a opäť s príchodom MS) som dnes ráno vstala o 5:30 a o šiestej som už bežala so slúchalami po ulici do lesíka. Musím so sebou niečo vážne robiť. Štve ma, že každý mesiac zabijem úmornú snahu niekoľkodňovým prežerom. A krámy nie sú výhovorka! Ak máte nejaké triky na to, ako odolať prežeru pri PMS prosím napíšte mi do komentára :-)

Zajtra idem k môjmu P a pôjdem tam ako roztrasený puding. Už teraz si každý myslí, že som len kopa rečí, lebo stále omieľam reči o diéte a cvičeni, nosím si na obed brokolicu na pare a na konci mesiaca aj tak prídem rovnako rozkysnutá ako som bola na začiatku. Podľa mňa som tak akurát na smiech. Teraz na to idem inak- budem držať hubu. Nik nemusí vedieť akú diétu práve držím a či som bola cvičiť alebo nie. Veď na to mám blog :-)

Ale aj tak je skvelé, že som dnes vstala tak skoro. Je len 10 hodín a ja som už toľko vecí stihla- zabehať si 42minút (s menšími prestávkami chôdze), okúpať sa, dať si masku na tvár aj vlasy, nalakovať nehty, vyprať a vyvešať, ísť nakúpiť a pomaly začnem variť nejaký obed.

Jedálniček:
-banán 30minút pred behom
-R: shake: sójové mlieko, mak, ľanové semienka, banán, červené ríbezle (mrazené)
-O: guličky z červenej šošovice (snáď sa mi podaria :-)), fazuľové struky duet mix (mrazené), rajčiny
-V: chilli tofu s pečenou zeleninou, kyslá kapusta
-snack: kiwi, proteín shake
-tekutiny: uhorková voda, čistá voda, čaj, káva

 


Komentáře

1 Lorretta Lorretta | E-mail | Web | 27. května 2018 v 13:05 | Reagovat

Máš to krásný <3 Teda 40 minut běhu bych nedala ani omylem :-o Seš fakt dobrá! S těmi přežery to mám stejně, taky vždycky po několika dobrých dnech příjde nějaký špatný, ale důležité je se hýbat;) a hlavně to nevzdávat a když už se přežírat, tak aspoň zdravými věcmi ;)
Drž se, do léta můžeme ještě hodně stihnout :D

2 J. J. | Web | 27. května 2018 v 14:29 | Reagovat

Ahoj, jsem zpět. Taky jsem měla během toho měsíce, co jsem byla neaktivní několik přežerů a MS mi dělá taky problém.

3 ana-friend ana-friend | Web | 27. května 2018 v 18:55 | Reagovat

při MS jsem schopná sežrat všechno na co přijdu.. je to děs :D :(

4 Kara Kara | Web | 28. května 2018 v 15:50 | Reagovat

Úplně perfektní jídelníček, jen tak dál <3

5 Jajinka Jajinka | Web | 29. května 2018 v 8:11 | Reagovat

Jediným lékem na přežery je nemít doma nic tučného a nezdravého. Nevím, zda bydlíš sama nebo s někým. Já sama a tak jen já rozhoduju o tom, co budu mít doma a vřele doporučuji prostě tyhle věci nekupovat :D I já jím např. čokolády, ale já si prostě koupim jen jednu tyčinku a ne celou čokošku co bych pak při MS snědla na posezení :D

6 Hanka Hanka | Web | 29. května 2018 v 15:11 | Reagovat

[5]: Souhlas! A mi pak pomáhá se cpát proteiny, takže poteinové lívance, mug cake atp.

7 WINDOWS XP PRODUCT KEY WINDOWS XP PRODUCT KEY | E-mail | Web | 25. června 2018 v 10:56 | Reagovat

Po nieoľkých dňoch prežeru a lenivosti (zas a opäť s príchodom MS) som dnes ráno vstala o 5:30 a o šiestej som už bežala so slúchalami po ulici do lesíka.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama